sova & äta

jaha. nu hamnade jag vid datorn. kom på att det är nog time för ett litet inlägg i bloggen. det var längesen.jag har nog inget intressant att säga men..idag är det tisdag ..och tisdagar flippar alltid ut. jag borde ju vara jätte lycklig på tisdagar. jag börjar inte förrän kvart i ett. skönt. men jag blir typ stressad. tänker att nu har jag äntligen tid att ta igen allt jag borde ha gjort tidigare. men så blir det aldrig. jag har fasnat här igen. dåligt. och nu är det bara en timme  och lite till tills jag ska gå. och då orkar jag inte börja plugga nu. måste faktiskt ducha också. jaja. världen kommer inte gå under trots att jag bara slööar idag, och igår. och troligtvis imorgon. menmen, ikväll ska jag göra något roligt iaf. titta på höstkoncerten. det sega är att man förlorar ju en liten slant. det kunde väl vara gratis. och på fredag emmy. då du, lämnar vi denna håla för ett stort äventyr i huvudstaden. whoohoo! kommer du ihåg? --> 

Kommentarer
Postat av: resekompis med sin nya dator!

ååhoo nu fick jag en sådan känska i hjärtat igen. Du vet pirr-kettil? Fin bloggen blivit btw :)

2007-10-24 @ 22:12:14
URL: http://molaijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0