only you

idag har jag ätit för mkt och slöat för mkt. jag har inte ens börjat packa än ! heeelp. jag kommer stissa runt här som en galning imorgon. jag spårade ut redan när jag kommit hem från skolan. vad gör man då, jo pressar i sig tunnbrödsrullar. och inte en eller två. nej. sex stycken. hopplöst tjock jag blev i magen. och jag åt ju visst tunnisrullar i morse också. hur ska lilla magen hantera detta. men det gick och jag lyckades faktiskt ta mej igenom träningen utan mer än en tung-i-magen-känsla. och illamående efteråt. men annars gick det prima. och så spelade vi badminton i skolan också. det var skojskoj.  jag har ju faktiskt rört på mej en del idag ändå. och ikväll skulle jag packa. emmy gav mej vibbar idag att jag fick total lust att börja packa. men nej. först mat (jätte starkt) och sen lite datorn. och sen prat med G en timme. och nu sitter jag här igen. jiho. jag orkar inte sätta igång. möjligtvis kan jag samla ihop lite krafter för att skriva en packningslista. men mkt mer än så orkar jag inte. trötttrötttrööttt. och så har en låt klibbat sig fast i huvudet..


Looking from the window above
Its like a story of love.
Can you hear me?
Came back only yesterday,
Moving farther away.
Want you near me.


All I needed was the love you gave.
All I needed for another day
And all I ever knew;
Only you.

lalalalalalaaa... den är totally fast in my head.


Kommentarer
Postat av: ihihoius

AND ALL I EVER KNEW, ONLY YOOOU. Haha du är inte ensam. Var vi tvugna?

2007-10-26 @ 08:09:09
URL: http://molaijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0