den andra som längtar

nu sitter jag här igen. totalt fastnat i datrons underbara värld. hoppas du inte har gjort samma misstag emmy. nej, det kan inte vara möjligt, du älskar ju tyska! japp. det enda som tar min lilla lediga tid dessa dagar är mattemattemattematte, och möjligen lite hjärtklappning med tanke på att jag inte hinner göra mina andra grejer. blö. mina ögon ploppar snart ut om ingen kommer och räddar mig. när det är som jobbigast tänker man, jaja,vi ska nog snart äta. men inte ens det kan man längta efter idag. vi ska ju äta äckeläckel-mat. det är inte ofta jag tycker maten är äcklig. men nu du. och det blir absolut inte bättre av att jag kränger en massa chocklad. hopplöst. men det är inte så hilma lätt ska jag säga er. när man sitter här alldeles ensam i ett dystert rum och det enda som finns framför en är matteboken och en 200 gramare, då slinker det lätt ner en och en annan chockladbit. heros ikväll, det kommer jag inte hinna titta på. jag som egentligen,enligt mig själv,hade tvförbud igår och bröt den genom att kolla på dh ska nog inte få någon tv-rolighet ikväll icke! eller jo, kanske, om jag är snäll mot matteboken och stänger av datorn snart. kommer tyvär inte hända..

Kommentarer
Postat av: fatass

Lisa, jag har gjort misstaget. Och nu är jag fast. hjäääälp miiig. jag dör tyskadöden.

2007-10-18 @ 16:11:06
URL: http://molaijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0