skolbad. blö

onsdag. foto idag. det gick väl inte jätte bra kan jag inte påstå. vi fick en ny uppgift. känslobilder. bilder för åtta stycken olika  känslor. oj, vad vi inte orkade hitta på något fyndigt. satt i fotostudion och möglade ungefär. mm. så det blir väl att satsa lite mer nästa gång. 
denna dagen har överhuvudtaget varit allmänt seg. kemi, fysik, föreläsning, foto. loong day. och ikväll har jag ätit thaimat. gott. och.. nejnejnejnejnejnej och åter nej. fuck. nu kom jag på att vi ska bada på idrotten imorgon. oh shit, vill inte. bara för det måste jag gå och förbereda mej nu. typ. mentalt iaf.


Kommentarer
Postat av: paul potts

uhha vad kallt med bad! men det är väl inga problem för dej som är en sån "snaabb" simmmare. pff..

2007-11-15 @ 08:33:38
URL: http://molaijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0