lilla peter

yemen. söndag. sista dagen innan skolan kör igång igen. mindre kul tycker jag. känns helt knäppt att jag ska gå till skolan imorgon. som om det var jätte längesen jag var där sist. och redovisning har vi imorgon också. hm. det har jag nog inte hunnit reflektera över med tanke på att jag är hellugn. men en sak som är säker är att jag inte kan texten ännu. men det löser sig alltid. jag har faktiskt planerat att ikväll blir det tv-kväll för mej. yeees. jag får väl sitta där med papprena bredvid mej och be om att faktan ska flyga över till mitt huvud. eller nått. oj, nu har ju faktiskt topmodel börjat. ska man ta en titt kanske. ja !

och bara för att skryta. självaste peter swartling stod mitt framför näsan på mig häromdagen. cooooooooooooooooooooooooolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0