en lista är sista utvägen

hejhoo helgmänniskor. det är fredag och jag gör inget annat än att sitta här med en lista. hur rolig får man var. hm. men ni behöver ju inte läsa den. okej. då kör vi...

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: joja. självklart.
Gnälla: det kan du ge dig på. 
Skrika: nja,. inte min grej
Sova: jaa. varje natt faktiskt. så skönt.
Ha ångest: javisstjavisst. jag säger bara skolan.
Skada dig själv med flit: ha. nää!
Ta mediciner du inte borde ta: nopp. men..knarkare av alvedon kan man väl vara ibland.
Vilja dö: JA! fast ändå inte..
Drömma mardrömmar: inte på senaste.
Drömma sexdrömmar: ooh. nejnejnej.
Försöka vara annorlunda: hm. försöka? det är jag nog redan.
Klä dig i svart: jo.
Gå till kyrkan: på skolavslutningar man hade förr i tiden. annars spenderar jag inte mycket tid i kyrkan.
Gå i skolan: ja.
Ha sex: fy. vilken fråga! skit i det du. haha
Ljuga: nejnej. bara vita lögner :)
Hata folk: mååånga
Lita på folk: självklart

VEM :
Saknar du: nja.. då måste jag nog säga gustav <3 hö.
Vill du döda: och det måste vara gustav
Vill du slå: hrm. gustav!
Vill du kittla: ja. självklart gustav.
Skrek du på sist: mamma troligtvis.
Vill du vara som: mig
Sårade dig sist: säkert gustav. haha. ne
Är vackrast på jorden: gustav. nej! JAG

HAR DU :
För många vänner: nopp
Tvångstankar: det händer
Någon annan psykisk sjukdom: det skulle man kunna tro men icke
Någon fysisk sjukdom: noo. not
Någon skada: ingen stor
Färgat håret: slingat.
Brutit några ben: inte ett enda
Några piercings: nepp.
Egen dator: en gammal ful sak
Bra självförtroende: ibland. ibland inte!
Kysst någon: jajemen
Haft sex: men åh. sluta!
Köpt kondomer: nejnejnejnej
Tagit nakenbilder: haha. varje dag. hm
Sagt jag älskar dig till någon idag: inte idag.  dumma lisa
Varit kär: är kär
Dumpat någon: nejdå
Stulit någonting: ehrm. inte vad jag kommer ihåg :)
Lämnat landet: för resa JA!
Rymt hemifrån: typ
Tuttat eld på nått: självklart
Gjort något olagligt: det har säkert råkat hända.

HUR :
Går du: kobent och fötterna snyggt utåt.
Svarar du i telefonen: efter några minuter
Fördriver du tiden: med detta
Mycket pengar har du: för lite. tyvär
Tjänar du pengar: inte ofta
Ofta bäddar du sängen: jaha. ska man bädda?
Ofta diskar du: när man ska vara snäll mot mammsen
Ofta städar du: titta på mitt golv så får ni se. host.
Många stör du dig på: en del.
Ofta träffar du din familj: ganska ofta

TROR DU :
Att folk tycker om dig: det hoppas jag då verkligen.
På ett liv efter detta: njäe
Att du kommer leva länge: japp. en sisodär 132 år

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du lyckas vara seriös. Impad.

2007-11-24 @ 21:21:50
URL: http://molaijn.blogg.se
Postat av: Sara

du och dina listor lisa.
listlisa :D

2007-12-16 @ 18:25:38
URL: http://metaphorical.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0