min vän tvn

nu ska jag alldeles strax traska till träningen. hade då väldiga problem om vilken gympa jag skulle välja. men så blev det den såkallade hårda !  puhu. och så är den så låång också. jag kommer ju missa halva idol. jag som bestämt mej för att inget skulle komma ivägen för idol detta året, att varje minut av programmet ska föjlas. men nja..så bra är det inte riktigt. inte detta året. inte än så länge. idag så skulle ju jag vara duktig och göra lite skolarbete i förväg så man liksom känner att det inte tryckeer ner en på helgen. och då har jag dessutom verkligen inte tid ! men det gick inte att vara duktig. det får väl bli att sitta med engelskan på söndagskvällen. blöö. nejdu! nu har jag inte tid med sånt här trams. måste iväg och svettas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0