skitvecka framför mig


jajemen, nu är det ju så att jag ska egentligen sitta snällt och duktigt vid mitt fina skrivbord och plugga på den underbara kemin. men så är det inte. jag har fastnat här igen, för typ femte gången idag. och så har jag fucking prov imorgon. det känns ju väldigt lyckat måste jag säga. idag har jag typ plågat mina ögon. har ungefär suttit och tittat in i väggen nästan hela dagen. fast jag var ju hos madde en stund också. vi skulle plugga men så hittade jag rester av maten från igår. och det var betydligt mer spännande än kemiboken. nää..blä, nu börjar jag bli trött. redan. jag som skulle satsplugga lite såhär på kvällen, sista chansen. jag kommer väl att hittas sovande över skrivbordet eller nått. menmen. jag ska iaf starkt dra mig igenom denna hårda vecka. för helgen ser jag verkligen fram emot. då åkeer jag till my little love. jihoo :) längtarlängtarlängtarlängtar. om man går och sover kanske det snabbare blir helg :P nä,först måste jag kolla upp tågtiderna. bara för att plåga min längtan ännu lite till. 
 





Kommentarer
Postat av: jaa hmmm?

snart är det helg. den bilden du, den du.

2007-10-09 @ 12:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0