helgen är slut.

är det något jag inte ska göra just nu så är det att sitta just här där jag sitter. framför datorn. hur misslyckad får man bli. jag som har en dussin saker att ta tag i. istället sitter jag här som ett fån. helgen har varit megabra tills idag. för nu har jag kommit hem till det verkliga livet igen. synd. och det är söndag. fyfan, jag är verkligen emot söndagar. det enda jag gör på söndagar är att dra upp alla problem och bara tycka synd om mig själv. och inte gör man något åt problemen heller. nejdå, jag går bara fram och tillbaka här i mitt instängda, dammiga rum och väntar på att nästa helg ska komma. och nu har G åkt. till polen av alla ställen. med skolan. och hur ska det gå för mig egentligen. det har ju knappt funnits en enda dag då vi inte har ringt varandra, och nu får vi inte snacka på en vecka. blö. jag mår illa av bara tanken. oh good, nu fick jag ju ett sms från honom iaf. där kom första leendet denna kvällen. ett stort smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0