1, 2, 3..

blablabla. jag pallar inte bloggen. jag orkar inte bilddagboken. men nu har jag iaf uppdaterat dom litegrann. vare sig jag hade lust eller inte. och ikväll har jag faktiskt ägnat lite tid åt att plugga. men jag vet inte om jag har lärt mig något, man kan ju alltid hoppas. idag är jag förhållandevis kanska pigg, trots att jag steg upp vid 5 i morse. klassen skulle ju till mataffären och inventera kl 6. whooho vad skoj. men vad gör man inte för vår klassresan till london nästa år :) det ska bli riktigt trevligt. nej, nu är jag redan trött på att sitta här. man kanske skulle ta och hälsa på en vän. tvn. och föresten.. jag saknar gustav ♥
 

Kommentarer
Postat av: emmis

nej jag vet, nu har jag helt plötsligt börjat satsa på bloggen igen. Det kommer väl hålla en vecka ungefär. Ganska fusk att ni ska till london, jag menar prag håller ju inte direkt ika hög klass..

2007-10-09 @ 12:14:39
URL: http://molaijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0