värdelösaste fysik-flickan på denna jord.

hur kan alla säga att fysik är ju så lätt för det är ju så himla logiskt och blablabla ! WAS !? jahaa..ska det vara logiskt,då har jag missat något. det är nämnligen så att jag ska ha ett underbart,fantastiskt, alldeles för stort fysikprov på fredag! detta är något som jag känner mej VÄLDIGT obekäm i. fyy.. det är allt lite knepigt. det känns ju desstuom mycket tryggare när man fick höra att några av de uppgifter vi har jobbat med och som man ska kunna till provet finns på malmö-högskolas hemsida. jahaa..är det meningen att vi ska göra likadana uppgifter som dom pysslar med? hmm..man kan ju undra hur panikslagen jag kommer vara på fredag. hoppas man överlever.

Kommentarer
Postat av: ämiy "the big fan"

naaw be strong ma friend. Du är iaf den bästaste på fysik som jag vet :)

2007-05-03 @ 21:11:35
Postat av: Gustav (Inte wonna be blatte)

Stackars min lilla "lise". NU har jag kommit hem från resan och tänkte ringa dig ikväll, snart. puss

2007-05-03 @ 21:28:10
Postat av: Mr G

Öö,. kan du inte skriva nått, det har varit tyst här nu ett tag.

2007-05-06 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0