Mr G

nu längtar jag faktiskt riktigt mycket till onsdag kväll ! det ska bli så skööönt att ha gjort alla dom dära proven, inlämningen och redovisningen. allt det där ska jag ju tydligen hinna med under tre dagar. hoppas att jag överlever. det måste jag göra, för det bästa med nästa onsdag är ju ändå att Mr G kommer på besök. oh..jag längtar såå mycket efter dej einstein. sorry,jag menar naturligtvis "sweetnose" ! ..och självklart tycker jag det ska bli JÄTTEKUL om du ska titta på mej när jag tränar tennis. jippie..vilken upplevelse du kommer få. det är nog ingen innan som ens tänkt tanken att titta på vår träning. menmen,.följ du med, men förvänta dej ingen björn-borg-klass på spelet. nää..nu ska jag slå Mr G en pling hade jag tänkt :) ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0