happy birthday to me ! hurrahurra. :)


nää, man får väl ta och avsluta sin födelsedag med några ord i bloggen. det har väl varit en bra dag skulle jag tro. förutom att jag är förkyld, att jag hade munta på spanskan, hade fysik och att jag slutade 4. annars har det varit en muy bien dag. fick en mycket fin sång av klassen imorse ! wow. och så har jag fått måånga fina sms ! tack allihopa :) ..och grattis Gustav ,du hann smsa först ! 00.02 i natt plingade det till. jag sov dock :( men det var mycket fint av dej. du vinner en helg med mej ! haha. Emmy, du var inte heller så tokig. fick ju sms av dej tidigt i morse. muy najs bild du hade fixat. jag lyckades blåsa ut blomman ! jieho. hrm, not. och dina presenter slår ju allt ! väldigt glad är jag för dom :D imorgon blir det blommorna i öronen som gäller ! haha.

dagens roligaste var nog min kära lilla morfars sång imorse. haha, och det var ingen liten trudelutt, han sjöng typ för kung och fosterland !
- med en enkel tulipan, på bemärkelsedan......osv.osv.osv.osv.osv.osv. :P

TACK EVERYBODY, NI ÄR MINA ÄNGLAR !

Kommentarer
Postat av: emmiy

*nöööjd

2007-06-03 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0