Gustavs invigning av bloggen!!

Tja!,. Lisis går sakta runt i rummet och plockar ihop sina kläder inför hennes Kreta resa med mamsen.;-) Och jag sitter här och tà det lugnt och kollar på bilar på blocket.

Idag så har inte lise, lisis gjort allt för mkt,. hon har plockat ihop några saker och skickat iväg sin fysik-tråkig labb rapport, om ni tycker att figuren i labb.rapporten är het så är det JAG som har gjort den. NU så ska jag nog leta vidare på blocket bland alla bilar. !Tro nu inte att jag är en biltönt bara för att jag kollar på bilar, jag klarade min uppskrivning till körkortet i onsdags. BÄST!!,. .

Imån så ska jag (gustav) till Elmia på mässa. Yeah, det blir kul och sen sova en natt i Eksjö hos "sms-fidde".

Ha d fint
/ gus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0