Fest :)...och plugg :(

tjosan vilken helg ! unbeliveble hard. den enda gången det hände kulkul saker var på fredags eftermiddag och kväll. det började med en liten vanlijchockolatte på relaxa.. som sällskap hade jag naturligtvis med mej relaxa-loverna ems och bäx ! vi var rätt ihoptryckta där i soffan,det var muy mysig tjejor. ;) på kvällen var det fest som gällde..så jag lämnade min lilla familj och hängde på ! me, ems, rebäx and saera tog oss med mycket snygga cycklar ända bort till asarum där festen skulle vara. riktigt bra fart hade vi, bra träningspass säger jag bara. kul att man såg ut som en slickad katt i håret också! asså det var inte svett..det regnade ju ! ohjaa det var skojskoj där, riktigt livat och glatt ! jag och sara dansade tills vi stupade. haha. men det bästa var ändå emmys klockrena kommentar. roligtroligt var det,.men ska inte skämma ut henne genom att berätta vad hon sa här. haha ;)

resten av helgen har varit typ skiit. har så hilma mkt plugg att göra just nu :( hatar det. och så är jag lite sjuk också, allmänt snurrig/febrig och halsen har kolapsat. menmen..jag ska försöka stå ut. nu är det bara tre helvetesdagar kvar tills jag får slappna av! whoo..ska bli skönt. och så kommer Gus också. YES :) LÄNGTAR.

nä, nu ska jag ta tag i mitt liv! ..eller kanske ska jag hämta något att äta? hrm..magen kurrar ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0