svenssonsvensson

*Pust ! det var hårt, gräsklippningen. och så har jag en massa äckliga småkryp överallt. faan vad det kliar. menmen, vad gör man inte för att få en mamma på bra humör?..och så får man ju en liten slant i handen ;) idag är det nationaldag som gäller. jaha, men vad menas med det då. viss det är ju underbart härligt att få vara ledig men vad ska man egentligen göra på nationaldagen? vara extra svensk och göra extra svenska saker. typ äta sill och potatis. eller vara en riktig svenssonsvensson-familj. nje, sånt har jag inte tid med. måste ta tag i mitt liv och plugga. men en sak måste jag bara göra först ! jag ska naturligtvis säga grattis till Gustav idag. alltså kungen, min bäste vän. äh, neej men min Gustav såklart ♥

 Grattis på namnsdagen sweetie !


tycker om att du finns för mej, det betyder så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0