sjung om studentens lyckliga dar..

ikväll har jag varit på studentfest hos min kära kusin. det var mkt trevligt. grattis johan. men.. jag måste erkänna att det var lite jobbigt att missa grillningen på strandpromenaden.menmen, det kommer väl fler kvällar då man kan umgås med gänget..höhö :)

förövrigt kan jag faktiskt påstå att jag har haft lite otur idag. det hela började med min otroligt stressiga morgon. * mobilen väcker mig - de är lungt, jag behöver inte gå upp ännu,vi ska inte vara i kyrkan förän kvart i 10. senare.. - HJÄÄÄÄLP, man kanske ska var lite fin ?! hur ska jag lyckas bli det på en kvart? det sista jag gjorde innan jag gick ur huset var att slå i armen i badkaret. en riktig smäll. snygg blåmärke !

sen var vi iaf på väg, jag och emmy. men cyklen pajade, helt och hållet, och det hände naturligtvis när vi skulle cykla över en väg! kul. i ren frustration tog jag sönder mitt kära halsband också.

när jag steg in i mitt rum på eftermiddagen är mitt fönster helt öppet. blommorna (gröna växterna) ligger på golvet som var fullstänigt fullt av jord. och delar av en kruka som hade kraschat. *damsuga,damsuga,damsuga. mitt i damsugningen körde jag in den vassa kanten på cpdamsugaren rakt in i foten. aj !

jaja, imorgon är det en ny dag. då ska jag ta det lungt ! längtar. dags att gå och lägga sig kanske, har ju inget bättre för mig just nu. pusssses !

tänker på min sötnos. <3

Kommentarer
Postat av: emmyyyyy

imorgon är en annan dag och första dagen på ditt sommarlov! :D

2007-06-13 @ 11:06:48
Postat av: Alla rätt är respekt

hahah, vad roligt det låter. haha.

2007-06-13 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0