hot and happy

ojojojoj det är varmt ute människor. underbart ! har ni märkt det eller ?

idag blev jag av med min skolångest. gjorde sista provet i förmiddags. ma-prov. inte roligt överhuvudtaget och jag kan ju inte påstå att det kommer bli några höga poäng, är kanske ett av de sämsta proven jag har gjort. men vadå ! skit desamma, nu är det gjort, det är klart, jag behöver inte mer tänka på det. och.. DET ÄR SOMMARLOV FÖR TUSAN ! :D kan ni förstå vilken härlig känlsa det var att lämna skolan bakom sig idag, att gå ut genom dörren och försvinna, för alltid. eller..nja, för några veckor, menar jag. men det kändes som om det var för alltid. jag svävade på rosa moln ! haha ;)

sommarlov ! klappklappklapp
sommarlov ! klappklappklapp
sommarlov, det vill vi ha ha ha !
sommarlov ! klappklappklapp
sommarlov ! klappklappklapp
sommarlov, det är så BRA !


                        

  solen        +   jordgubben    -   skolan             =         sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0