fint hjärta från en fin Gustav.

G har varit i mitt lilla hem hela helgen :) muy trevlans. i fredags var vi lite kulturella, gick på niornas musikal. den var väl skoj. meen guud vad trött jag var, och typ helt svettig. feber. blä. tanken var ju att vi alla skulle hitta på något efter, men nej, jag och G gick hem istället. och så fick jag en present. finfint halsband, det kommer hänga runt halsen typ dygnet runt. tack älskling.
i lördags var jag pigg som en piggelin. nästan. släktkalas med endast mormor,morfar och farmor som gäster. senare gick G och jag ut på ett litet äventyr. vi kollade till kollevikstugan. najs. sen gick vi till emmy. hon hade det hårt stackarn. bränd hand och 40 tyskar att ta hand om. vi försökte pigga upp henne och köpte lite glass, eller mycket blev det. mums :) trippen fortsatte till bryggorna. satt en stund i vår lilla båt. vi kunde ju ha känt på vattnet när vi satt där i båten och guppade men icke. istället gav vi oss ut på stenarna i vattnet. spännande. på kvällen kom tjejerna. jag fick en mkt finfin present och underbar sång! haha. och..ojoj vad fotbollen var spännande. NÄSTAN lika spännande som vår kubbmatch. och vilka vann ? självklart var det mitt gäng, me ems and bex. bra jobbat ! skönt att vinna över G ;) höhö.

nu pallar jag inte mer. god natt !

och föresten.. GUL BIL ! *slag i magen

Kommentarer
Postat av: räbecc

Thanks för en trevlans kväll hakkis! Jag lever fortfarande på vinsten i kubbmatchen, Alltså, vi utklassade ju de andra totalt! ;D haha.

2007-06-04 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0