brumbrum

jag orkar egentligen inte skriva här just nu..men kände bara att jag var tvungen. det har inte hänt mycket i livet sen senast. är i sthlm nu. är väl helt okej.kunde ju varit bättre. alla människor i huset lägger sig alldeles för tidigt så nu sitter man här,ännu en gång, för sig själv. jippie. har iaf lite smått kontakt med G på msn, men jag kan ju inte se hans fucking webcam.skit. idag har det inte hänt så värst mkt. fick en liten tur med pappan i hans 
nya porsche. han är såå lycklig,.
och nöjd. haha. men jag måste hålla med, den är finfin ! 

imorgon ska jag försöka fixa mobilen. och byta shortsen. och vet du gustav? jag ska faktiskt byta mina shorts också ! nu kommer du aldrig glömma det.

jaja..jag har inte så mycket mer på hjärtat denna afton ! så.. god natt helt enkelt :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0