wellwell cykelställ

jajamensan.. nu sitter jag här igen. eftersom gustav nu har lämnat mitt hem, för denna gången. han har varit här några dagar nu så det är därför jag inte har skrivit. ja..och vad har hänt? jo..vi började fredagen hos sara. där fanns en del nya ansikten. skönt att träffa lite nytt folk. mycket trevligt. och igår var vi hos min lilla vän emmy :) hälsade på henne på jobbet. stackars människa tycker jag faktiskt. hon jobbar ju väldigt mycket. och dessutom var hon tvungen att stå där inne i fisklukten när hennes vänner satt och hade det bra utanför. inte heller kunde hon följa med till joggesö. synd. det hade varit ännu trevligare med henne i sällskapet. men visst ,var det kul ändå. vi öste på med musik hela kvällen, tog många dopp i havet och bastade tills vi blev russin. senare blev det film också. japp. och så blev det ju en spännande hemresa. inget märkvärdigt. det bara ösregnade och bilen dog. hm. men vi fixade bilar som hämtade oss. så än lever jag! idag blev det kalas. mormor fyllde år förra veckan så vi passade på att fira henne idag. kul och mycket mat. efter kalasandet tog jag och gusten en liten utflykt. vi gick till emmy. - hej emmy, gustav vill se hur du bor!. sen gick vi den långa vägen till matöppet, eller matnära, eller vad det nu heter ! och köpte en tidning. yieho. och nu har han åkt. tomt det blir utan honom. hoppas vi ses snart igen söten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0