tärnö

måndagar är riktiga segisar. blöö. jag är totalt sluut efter denna dagen. har inte hänt så mkt förutom skolan, har kollat på lite cyklar. ska ju köpa en ny nu är det tänkt. provcyklade lite och så, men vet inte alls vad man ska satsa på. ojojoj. nu kom jag på att jag börjar kvart i 1 imorgon! wooho. och så har jag bara en 80minuters lektion, sen slutar jaaag ! whaaaaaa. braigt ! :)

i helgen var jag på tärnö med ems. det var mkt najs. men det ska jag ju inte tycka förstårs. för jag ska ju vara en gråtande stackare som blev tvingad att följa med och jobba. haha. men nädå, det var trevligt att måla huset. fint blev det också :) 

Kommentarer
Postat av: ems

namen din icke-gråtande stackare det var ju ändå en fin bild du fick till :P

2007-08-28 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0