snälla ring igen

blöö..är allmänt trött på livet just nu. fråga mej inte varför. det kan vara skolan,men det tror jag inte. jag menar.. jag har ju inte fått några läxor eller liknande hängandes över mej. än så länge. däremot är jag fortfarande inte klar med mina val ännu. vet inte alls vad jag vill läsa, eller när, eller hur. och så skulle jag åkt till sthlm imorgon. till pappan. men vi kunde inte hitta någon bra biljett. så det gick åt skogen. jobbigt när man har planerat något, och så bara blir det skit. inte för att jag hade lust att åka. inte ofta jag har det. tyvär. men ändå, nu kommer jag ruttna på en stol här hemma istället. typ. som jag gör varje dag. det enda jag vill nu är ju att prata med någon. men han jag vill ringa har inte tid.  fuck. saknar honom.


sara fyller år imorgon. grattis på dej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0