new baby

oh. vad är det här för liv man har egentligen. vaknar. går upp. är så trött att man bara vill dör. går till skolan. plågas i skolbänken. går hem. är ännu tröttare. äter. somnar. äter. pluggar. hittar en kär vän, tvn eller datorn. går och lägger sig. somnar. joo..så är det ju. just nu är jag inne i den fasen då jag har hittat en vän. datorn. men datorn var inte rolig ikväll. sitter bara och slösar tid på att skriva till två personer som särkeligen egentligen inte vill skriva med mej. och så väntar jag på något. kanske på att det ska ringa i min lilla mobil. jo, det är det jag väntar på. men också till imorgonkväll såklart. längtar. idag har jag faktiskt gjort en sak över det vanliga dagsshemat. gick en sväng med emms :) nu ska jag fortsätta plåga mina medmänniskor. grr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0