vaniljchocolatte och ny huvudbonad

mumsis..vaniljchocolatten kan nog vara min nya favvis ! efter emmys fina tips om denna dryck var den ju bara tvungen att prövas. synd bara att det var lite svårt att få ner allt i lilla magen eftersom jag redan ätit en frukost och två luncher denna dagen. vi tjejor hade det mkt trevlans på lilla relaxacafeet,.det blev ingen lång vistelse och dessutom störde vi oss på den nya "konsten" som satt uppe på väggarna. vissa av sällskapet blev nyfikna på "bokbytarhyllorna",. om man en dag skulle få för sig att man vill ha en ny (begangnad) bok kan man ta en därifrån..om man ställer dit en annan bok förstårs. då kom vi på med våra brilljanta hjärnor att man borde ta  värsta satsiga, fina boken och byta den mot en liten trasig nerspydd barnbok. någon var visst före oss med denna ideen,.attans !

idag hann jag även med att få mitt lilla hår fixat !
resultatet : blondare och kortare
 
nu bar det av till rara sara ! ♥ jippie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0