segare än segast..

idag har jag nog varit lite väl slö av mej måste jag erkänna,.tanken var egentligen att jag skulle sitta med mitt fucking skolarbete hela långa dagen så jag slipper allt för mkt panik över det sen. det började lyckat iaf, jag gick upp jääätte tidigt ! ..käkade frukost (fin crisps var självklart en av ingredienserna) och började med svenskan..lyckades bli klar med recentionen men sedan tog det STOPP ! okej,.kan jag inte vara duktig genom att plugga får jag vara det på något annat sätt,.lösningen blev en promenix. jag slängde på mej kläder, vantar och en ful mössa och kastade mej ut i kylan. det blev två rundor runt samma sjö. rätt nöjd faktiskt :) my big problem var att efter denna välbehövda promenaden blev jag ännu slööare och min lilla tjockis mage behövde ju mat ! vem skulle orka laga till honom ? efter mkt kämpande lyckades jag koka lite pasta och broccoli,.magen kanske hade väntat sig något bättre men han fick nöja sig med det. han fick förstårs KETCHUP också ! mmm.
ojojooj....med tusentals små pastafjärilar i magen blev jag så slöö att jag inte ens orkade röra mej. jag bredde ut mej i soffan som om jag vore en stor elefant. på med tvn. kassa program. vad väljer man ? doktorn kan komma, tv-shop, teknade gustaf eller en film från typ medeltiden. hrmm det blev gustaf..men fy vad trist det var. jag stängde av tvn och vilade istället. efter väldigt få händelser satte jag mej här och tänkte skriva på svenskan men mina fingrar drogs istället till den här jäkla bloggen. som det kan gå. 


jag fick en liten bild igår av min gustav,. verkligen skitsnygg ! →   JAG SKA GE IGEN !


Kommentarer
Postat av: "Ökänd"

Oj, HAKKIS verka vara lite uppröd för att jag har tagit en bild på henne. (Det är ju tur att det är nån som vill skita ner linsen på kameran och offra ett kort).

Nu så tror jag Lisa kommer att bli lite tjurig, hon sa ju att jag skulle kommentera. Hon tvingade mig att komentera, då blir det som det blir. ;)

2007-04-11 @ 22:32:06
Postat av: "Ökänd"

Oj, HAKKIS verka vara lite uppröd för att jag har tagit en bild på henne. (Det är ju tur att det är nån som vill skita ner linsen på kameran och offra ett kort).

Nu så tror jag Lisa kommer att bli lite tjurig, hon sa ju att jag skulle kommentera. Hon tvingade mig att komentera, då blir det som det blir. ;)

2007-04-11 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0