Dagens samtal..

vibbvibbviiibbb..            *mobilen ringer
- ja det är lisa här.
- tjenare, jag heter johan och ringer från 3. jobbar du just nu?
- jahaaa.,hej på dej. nej jag sitter i en bil.
- jaså, du kanske inte jobbar överhuvudtaget?
- nej.
- studerar du?
- ja.
- jag ringer angående ditt 3-kontantkort.
- jaha, men det använder jag inte längre.
- nehä okej men ha det fint, hejhej !
- öh okej, hejdå.

1 minut senare..

vibbvibbbviiiibbb..
- jaaa det är lisa här.
- hejsan, jag heter johan och ringer från 3.
- nämen hej !
- hehe. jobbar nu just nu?
- öh nej, jag sitter FORTFARANDE i en bil.
- okej..hmm fortfarande ?..
- mm..
- eller..ojsan, jaha, var det dej jag pratade med nyss?
- javisst.
- jahaa, ojsan förlåt, jamen då ska jag nog inte ringa fler gånger till dej ikväll, haha, ha det fint tjejen, hejhej !

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, klockrent.

2007-04-10 @ 22:54:08
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad trevligt att det är nån som ringer och pratar med dig, så din snälla gustav slipper att få ont i öronen

2007-04-11 @ 22:34:16
Postat av: ämsy

så lisa har gått och skaffat sig en blogg? tufft. Me like.

2007-04-16 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0