är fåglar intressanta ?

vad otroligt underbart och härligt att jag ska vara i skolan kl 7 imorgon ! LYCKLIG JAG ÄR. detta är bara för att vi ska åka iväg med en buss till någon sjö där det tydligen ska finnas många fåglar. jaha..vilken sevärdhet det verkar vara, jag som är en sån otrolig fågel-älskare. man älskar ju framförallt när kråkorna skiter på en på torget. det uppskattar jag verkligen. men liksom herreguud varför behöva gå upp så tidigt ? "man kan se flest fåglar vid den tiden" jajaja..men man måste ju få vila sina ögon ordentligt annars kommer det ju inte finnas en chans att se några fåglar överhuvudtaget. "fröken fröken, jag kan inte se fågeln, det är för suddigt framför ögonen " hur skulle det se ut om alla gick omkring med tändstickor för att hålla upp ögonen, folk hade tänkt "cpig klass det där,.med elever som inte sover" Det löser sig säkert ..säger jag, morgonpigga-lisa. jag ska iaf ta med mej en resväska fullproppad med mat :) mums,.på det sättet kan jag nog klara morgondagen.


" är struts en fågel ? " (det var faktiskt INTE jag som sa detta, det var a friend till mej. haha, kul det var)

image8

Kommentarer
Postat av: Emmy

svar på frågan: nej fåglar är totalt ointressanta. haha ha så kul imorrn ;)

2007-04-23 @ 22:32:38
URL: http://emmiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0